Sıkça Sorulan Sorular
En sık sorulan soruları sizin için derledik. Merak ettiğiniz soruların cevabını aşağıda bulabilir veya bir soru da siz sorabilirsiniz.
ALIŞVERİŞ
Mağazadaki alışveriş deneyiminiz ve ödeme sürecinizle ilgili tüm sorular.
Sipariş durumunuzu kontrol etmek için hesabınıza giriş yapın ve “Sipariş Geçmişi”ni tıklayın.
Eğer üye olmadan sipariş verdiyseniz Herbaqua Destek Hattına ulaşabilirsiniz: +90 506 427 87 41
Evet. Kredi kartı ile 2, 3, 6, 9, 12 taksit seçenekleri alışveriş yapabilirsiniz. Taksit seçeneklerini ve vade farkı komisyonlarını ürün detaylarında inceleyebilirsiniz.
Teslimat ve Montaj
Siparişinizin teslimatı ve su arıtma cihazınızın montajı ile ilgili tüm sorular.
Kargo ile teslimat hizmeti sunuyoruz.
- Tüm ürünlerimizde kargo ücretsizdir.
- Hafta içi verilen tüm siparişler 24 saat içerisinde kargoya verilir.
Montaj hizmetini ücretsiz olarak biz sağlıyoruz. 81 ilde anlaşmalı servis ekiplerimiz mevcut. Su arıtma cihazı adresinize ulaştıktan sonra, size en yakın servis ekibimizi adresinize yönlendireceğiz.
Herbaqua su arıtma cihazlarının tamamında ücretsiz kurulum hizmeti verilmektedir.
Hafta içi saat 13:00’e kadar gelen siparişleri aynı gün kargoya teslim ediyoruz. Anlaşmalı kargo firmalarımız genellikle 1-2 iş günü içerisinde adresinize ulaştırıyor. Kargoların yoğunluk durumuna göre bu süre değişkenlik gösterebilir.
İade
İade süreçleriyle ilgili tüm sorular.
Evet. Ürünün montajından itibaren 50 gün içinde iade edebilirsiniz. İade sürecinizi başlatabilmeniz için minimum 30 gün kullanma koşulumuz var.
30 gün kullandıktan sonra su arıtma cihazınızı iade etmeye karar verirseniz bize ulaşarak iade sürecinizi başlatabilirsiniz.
Hayır. 50 Gün İade politikasına veya 14 gün cayma hakkına dahil olan ve iade koşullarını sağlayan hiçbir cihazın iadesinde para kesintisi yapılmaz. Cihaz için ödemiş olduğunuzun tutarın tamamı size iade edilmektedir.